Ahad, 3 Mac 2013

mAaf aTAs keKhiLAfaN, aKu mAnuS!a bIaSa :'(


Aku manusia biasa..
ada rasa suka, ada rasa duka..
ada rasa gembira, ada rasa sedih..
ada rasa marah, ada rasa cemburu..
ada rasa sakit hati, ada rasa teruja..

Aku manusia biasa..
yang tak kan terlepas dari melakukan kesilapan dan kekhilafan..
yang pernah buat orang geram, benci, sakit hati dengan aku..
yang pernah buat orang gembira, bahagia, selamat di sisi ku..

Aku manusia biasa..
punya kehidupan sendirian..
tapi bukan semua mahu mengerti dan memahami perasaan ini..
bila terluka, meninggalkan parut yg susah nak diubati..

Aku manusia biasa..
aku manusia yang pengecut.
aku memang suka melarikan diri dari masalah..
aku akan menangis sembunyi agar mereka tidak mengetahui


mungkin lepas ni aku akan mendiamkan diri.itu yang lebih baik bagi semua orang..mereka tidak mengerti perasaan ini..

maaf atas kekhilafan aku selama ini..
aku jugak manusia biasa..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan