Ahad, 6 Februari 2011

`~ni serba sedikit ttg aku yg ramai kwn2 aku x tahu~`


      1)aku ni x pandai nk mulakn perbualan...walaupun dh kwn rapat,masih dok terpikir2 ayat dlm kepala otak nk memulakan bicara kalo seseorg tu / kwn tu diam je...muehehe..konon nk jg bhs la kan....kot2 terguris hati ke...

2) aku ni careless ke? hahaha...kadang2 aku perasan gak yg aku ni ambil mudh sesuatu perkara tu...cube nk baiki kelemahan yg 1 ni...asyik kene bebel dgn ehhem je psl sikap yg 1 ni...hohohoho...

      3)suke giler warna biru, kuning n merah...nampak cm exklusif jek, sweet n sedp la mata memandang.

4) sikap ni mmg x leh bla...mudah bosan dgn sesuatu perkara yg aku wat...sush nk berthn lama...

6) mudah dpt penyakit aku ni...especially area kpala n prot...ni ha prot tengh kembong ala2 bayi gtu...

6) muahaha....aku suke kan kanak2... comel je bdk2 ni.. lg2 bau die... wangi sgt3...

7) teringin jadi baby...nak mkn, mak suap...pas mkn tdo...pastu membuang...pastu mkn lagi...pastu tdo lg...hehehe...heaven gler...tdo pon kene dodoi...

8) perkara yg membuang masa aku adalah mengingati kenangan lama...so stupid...tp benda2 ni la yg wat aku senyum sesorg...kenangan mana mungkin dpt aku lupakan...

9) aku kalo di beri rezki yg melimpah ruah oleh Allah...aku nk bw mak ayah aku ke tanah suci mekah, nk belikan diorg umah, keta...mcm2 ar...

10) aku akan hargai barang yg diberi org...tp kalo beli sendr konpom cpt hilang...hahaha...

11) seyes aku paling x suke org menipu...aku akan bnci org tu n x akan percaya kat dia sampai ble2...

12) aku ni bersederhana org nye...ye ke? ye ar...aku ni bkn jenis yg branded...tp kualiti mesti mao...demandkan...aku kalo pilih brg tu biar nmpak cantik...tp murh...hehhe...

13) sensitip aku ni...mudh sentap kalo x kene time...bkn moody ea...kalo guro2 terlebey sudey tu...smpai mencech thp sabr i...i can ignore that person...berminggu2 lama2nye..sampai berbuln2 pun de sampai la ht i rede...so, dont take risk k...

14) aku sgt hargai org yg baik dgn aku...mestilah kan..baik di bls dgn baik...jahat cm ne plak? aku akan ignore je...bkn dendam...ckp benda yg penting...aku x akan kwn dgn org tikm blakang ni...sketkan hati jek....muahaha....

15) cepat belajar...dgn pemerhatian je aku leh blajar...sometimes la...sbb pas aku tengok..aku akan try wat...mostly menjadi alhamdulillah...kelebihan yg Allah bagi kan...

16) ui...aku suka sgt melawa yg sedg2 gtu...pantang nmpk baju cntik pasti nk beli...kecuali poket tengh kosong la kan...

17) boros orgnye...kene de someone yg tegur aku (biasenye housemate aq la) kalo berbelanja x engat tu...kadg2 aku beli bkn bende penting pun...pakai sekali trus x pakai dh...membazirkan..pastu nyesal x sudey...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan